You love me, and I froze in time

Hejjjj, long time no see typ!
Gör inte så vidare mycket nu för tiden, jobbar fortfarande kvar på konsum, bor fortfarande i mitt flickrum på hantverksgatan och vet fortfarande inte vad jag ska göra med mitt liv. Inte så stora framsteg med andra ord. Däremot så kom en person som jobbar på skolan och pratade med mig när jag jobbade i helgen och frågade om jag ville börja vikariera på skolan. Sagt och gjort, idag har jag vart inne där och fyllt i lite papper så när mina polisregisterpapper kommer kan jag börja. Blir sjukt nervös bara jag tänker på de, känns inte alls längesen jag gick på den skolan själv och att bli "kollega" med mina gamla lärare känns ju lite märkligt sen är ju frågan om jag kan lära eleverna något eller om det blir dom som får lära mig. Men det kommer nog ändå bli sjukt roligt, en erfarenhet rikare och vem vet det kanske klarnar för mig om vad jag vill bli senare i livet. Återkommer då jag provat hålla i en lektion! På återseende.
 
gud vilka minnen, känns inte alls som längesen!

Kommentarer
Postat av: gabsiiii

hahahahaha fyfan vilka roliga bilder :D

2012-10-09 @ 15:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0