Think that I'll come running back, baby, you don't know me 'cause you're dead wrong

Igår var jag i Skellefteå och färgade håret på drop in, jag hade slut färg, fanns ingen tid i Malå och jag såg ut som skit i håret så det var på tiden. Idag vaknade jag upp och mådde asdåligt, efter några timmar i fosterställning kräktes jag äntligen och började må lite bättre. Fattar inte vad som händer med min kropp, måste ringa sjukvårdsupplysningen, men som vanligt drar man ju ut på det.

Som många också vet har mitt jobb gott i konkurs, men jag lessnar på att folk uttrycker sig om varför företaget gick i konkurs när dem inte har en blekaste aning. Så himla less! Ska inte rabbla upp varför, men frasses har INTE funnits tillräckligt länge för att det skulle ha hunnit påverka företaget ekonomisk. punkt.

11 dagar kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0