Love's so overrated

Hade en rätt lugn helg denna vecka, middag hos pappa på fredagen med Maggi & Björn, såg tv, spelade lite spel osv. Sen körde jag iväg till gargnäs för att bada jacuzzi, riktigt skönt var det, och körde hem igen sen på natten. På lördagen blev det middag hos mamma med samma sällskap och sen såg jag loreen kamma hem vinsten i melodifestivalen. Helt rätt! Kunde dock inte låta bli att lida lite med danny, två för andra året i rad, stackarn. I alla fall spenderade jag hela söndagen jobbades på konsum.
Var ledig idag vilket var skönt, tog en sovmorgon och gjorde sen bort lite ärenden på samhället. Efter det skypade jag lite med Jacki. På tal om henne så kommer hon hem på måndag och stannar i en vecka, tror ingen längtar mer än mig. Har inte sett henne på ett halv år, annat än via telefonkameran. ååååh vad jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0