Vi måste ta ett snack, hör upp, du måste flytta på dig

Kom hem från magaluf i tisdags och sen dess har jag typ sovit hela tiden. Magaluf bjöd på mycket men inte ens hälften av vad alanya gjorde. Men vi har druckit några drinkar ändå, stannade hemma de två sista kvällarna och gick ut och åt god mat samt kollade i olika butiker istället. Fixade också naglarna för 250 kronor, värt!! För övrigt verkar pengarna börja rulla in som dom ska nu!! Har fått skatteåterbäringen, imorgon får jag lön från Konsum som dessutom innehöll semesterersättningen, den 25 kommer lön från dungers och jacki är skyldig mig några tusenlappar, mår rätt bra nu kan man säga ;);););)

Några få bilder har jag att bjuda på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0