Once upon a time we burned bright now all we ever seem to do is fight

hallåhallåhallå! 
påbörjade mitt sommarjobb i lördags, jobbade alltså midsommar helgen medan alla andra hade roligt och njöt av solen. Övervägde att gå ut i fredags i alla fall men stannade tillsist hemma ändå. Igår började jag mitt fruktansvar i kaos när varorna kom flera timmar försent. Har förutom fruktanvaret (beställning av frukt, kreditering, byggande av fruktdisken m.m) blivit tilldelad kassaordern, alltså beställning av tobak, godis, tuggummi, drickeskylen osv. Har alltså ett ganska stort ansvar i sommar. Känner lite press speciellt när det gäller prisfilerna på frukten och beställning av frukt, men det löser sig, roligt att dem vill ge mig så stort ansvar i alla fall. Om en halv timme ska jag vara på jobbet igen, fjärde stängningen i rad och femte imorgon.
Btw kolla mina naglar efter två arbetsdagar, och då tappade jag bara en nagel den andra dagen. Snyggt med tre naglar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0