Hoping for the best but expecting the worst, are you gonna drop the bomb or not?

Ligger hemma helt själv medan i stort sett hela jävla malå är ute på festligheternas festlighet, musik vid malån, okej inte riktigt men just nu känns det så. Själv jobbar jag ju hela helgen, känner för att typ torka tårar över att inte jag också kan få ha roligt, men sånt är livet, jag får skratta på söndag istället? Skrattar bäst som skrattar sist, eller hur var det?

Jag var ju trots allt på stadsfesten förra helgen och mådde röv söndag, måndag, tisdag... Årets bakfylla med andra ord. Men roligt hade jag!!

Känner mig små sugen på dessa, vänner och bekanta, musik och ett öltält, huhu:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0