Where are we? What the hell is going on?

2012 är alltså här nu! Ska jag vara ärlig är jag lite rädd för att lämna 2011, de var ett bra år och slog 2010 med hästlängder. Under året som gått har jag lärt mig otroligt mycket om mig själv, jag har tryckt undan de personer som inte gör mig glad och valt att lägga min tid på de som faktiskt gör det. Jag har inte lagt ner en massa energi på saker som inte gått att ändra på och blivit ett psykfall så fort något gått snett. 2011 åkte jag en snabbis till finland, besökte turkiet och norge, lärde känna fina personer från småland och flyttade hem till min pappa igen efter tre år på egna fötter. Jag kommer minnas 2011 som något bra, de dåliga lägger jag bakom mig.
Under 2012 förväntar jag mig att fylla 20år & göra premiär på systembolaget. Jag flyttar förhoppningsvis hemifrån igen och ska ta träningen på allvar. Jag hoppas att 2012 blir minst lika bra som 2011, helst bättre, de blir vad man gör det till! Puss på er och god fortsättning, som man brukar säga så här års.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0