What doesn't kill you makes you stronger

Var till stan idag och köpte lite onödiga saker, men de är alltid roligt med något nytt. Har fortsatt med min tvätt och min städning sen jag kom hem, inte lika roligt. Sen känns de ju så där halv dåligt att jag inte planerat något festliknande till i morgon på min stora dag, men så kan de vara, får väl se ifall jag hittar på något roligt trots brist på planer. Idag tänker jag extra mycket på Emma som lämnar landet för att upptäcka Asien i tio veckor, är så fruktansvärt avundsjuk så jag vet inte var jag ska ta vägen. Men du är så värd de Emma, ha kul, sola, bada, drick drinkar och allt annat för mig också. Tänker på Emma med disneylåtar, åååh kärlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0