Remember those walls I built, well baby they're tumbling down

Hade ju som sagt var inga planer att fira min 20 årsdag på något vis, men de blev inte som jag tänkt mig. I fredags fikade jag hemma hos min pappa och fick fina presenter som en jacka, bio, pengar, blommor och ett ögonfransserum. Drog med mig Robin på systemet och kände mig mer kriminell än vanligt, men tydligen har man ju på något sätt blivit så gamal att man lagligt får köpa alkoholiga drycker från självaste glasbanken.

En halvtimme senare satt jag i en bil påväg till Skellefteå, jobbade röven av mig för att få en biljett till Mollys 2års jubileum med Nause som spelade. Förfestade på Olearys med Niklas för att sen gå vidare på Mollys, på något sätt, helt oskyldigt, gick jag ju in på fel toa och fick inte vara kvar på stället för vakten. Eftersom att de inte finns någon sändning på Mollys kunde jag heller inte få tag på alla som var där nere, hamnade bara hos röstbrevlådan. Attans, vad gör jag? Hade borta mitt kort och mitt körkort (som jag dagen efter hittade åt) diskuterade en stund med dörrvakten om att få komma in, men tydligen var de ju fullt. Blev halvt pissed off för att jag inte ens fick sätta mig innanför dörren så att jag inte skulle frysa ihjäl, försökte ge honom dåligt samvete eftersom att jag bor 12 mil därifrån, men tydligen bet det inte på honom. Chansade och steppade iväg till Allstar utan leg, samt att dem har 20 års gräns där. Jag bönade och bad om att få komma in och svor på mitt liv att jag fyllde 20 den kvällen, och på något underligt vis släppte dem in mig. Där inne trodde jag ju att jag skulle sitta forever alone utan pengar hela kvällen. En minut senare har jag några Malåpojkar rakt framför ögon och i famnen på mig. Woho tänkte jag, de räddade min födelsedagskväll.

Igår var min plan att ligga hemma hela dagen och tycka synd om mig själv, men vem mår bättre av det? Jag gick till mamma och tryckte i mig tårta och fick presentkort på både systembolaget och gina tricot, en epilator och smink från make up store. Kvällen slutade med att jag drack drinkar och dansade på lyckselehotell med några härliga killar!

Tusen tack till Alla som gjorde min födelsedagshelg betydligt mycket bättre än jag förväntat mig, tack också för alla grattis sms, alla samtal, alla grattis på facebook, alla kramar och all den fina sången! Puss på er allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0