Sträcker upp mina händer, tror att det här kan vara början på nåt stort

Okej, jag är piggast i världen, har avverkat en skiva one tree hill avsnitt, kan inte sova och har tråkigt.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm, spontan bokade resor typ oslo, värnamo inte likt mig men jag gillar det och de lär bli mer spontanresor framöver.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte om jag hade några nyårslöften direkt, men skrev i min blogg den 1 januari 2011 ” ska försöka ta mer initiativ än tidigare, vara mer positiv och genomföra saker jag bestämt mig för utan att ge upp så lätt. Man ångrar inte det man gjort, bara det man inte gjort jag tycker själv att jag kommit en bra bit på väg åtminstone.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Tack och lov inte.

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet, Norge och en snabb tur till Finland

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Saknar en egen lägenhet väldigt mycket, en pojkvän skulle ju inte heller sitta helt fel.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
26 maj – 2 juni i Alanya samt 10 juni studenten

8. Vad var din största framgång 2011?
Vet inte om jag gjort så stora framgångar, förutom personliga, så att jag tog studenten kanske.

9. Största misstaget?
Tycker för en gångs skull att jag inte gjort så stora misstag att de är värda att lägga på minnet, i så fall mitt inaktiva sökande efter jobb.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har inte skadat mig, dock kräktes jag var och varannan vecka ett tag och blev parasitsmittad av Skellefteå dricksvatten.

11. Bästa köpet?
Utlandsresa utan tvekan.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, mat och…. alkohol.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket har gjort mig glad, högst upp på listan står mina underbara vänner.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Snälla bli min igen – Veronica Maggio, Call your girlfriend – Robyn, Give me everything – Pitbull mfl. (och svårtippat nog en gammal låt Hej Monika – Nic and the family)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit kanske…

18. Hur tillbringade du julen?
Julen tillbringade jag med min familj

19. Blev du kär i år?
Överraskande nog ja, för ett tag i varje fall.

20. Hur många one night stands?
Passar på den frågan

21. Favoritprogram på TV?
Har inte följt många program i år, Big Brother kanske då.

23. Bästa boken du läste i år?
Som så många tidigare år läste jag ingen bok alls.

24. Största musikaliska upptäckten?
Oj svårt… Avicii kanske möjligtvis?

25. Något du önskade dig och fick?
Många fina julklappar och födelsedagspresenter då?

26. Något du önskade dig men inte fick?
Önskade mig kärlek och 1dm längre ben, fick inget av de.. attans

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Vaknade med Sandra och Jacki i min lägenhet, var ledig från skolan, åt på max med dem två tjejerna efter deras skoldag och Tina möjligtvis någon fler också? Körde till Malå, åt tårta och fick presenter av min familj.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag kunde komma på vad jag vill bli, gjort de, bott själv igen och haft pojkvän (i varje fall under vintern) hade de kanske vart lite bättre.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Svart, svart, svart, jeans, koftor, kängor under vintern. Rosa, gult, svart, vitt, spets, transparent, virkat, jeansshorts, linnen, converse under sommaren.

31. Vad fick dig att må bra?
Min underbara familj, mina fantastiska tjejer runt bordet, mina superhärliga killkompisar och min Jacki!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Kom ju på från ingenstans att Danny Saucedo är min blivande man, mest pågrund av hans charm, men han vet inte om det ännu. Annars är ju min topplista Cam Gigandet och Channing Tatum på önskelistan sen många år tillbaka.

33. Vem saknade du?
De senaste halvåret har jag saknat mina tjejer mer än något annat.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Träffade inte så många nya människor faktiskt, förutom på fest då, så smålandskillarna.

 



Kommentarer
Postat av: jacqueline

Du är min underbara saknade Malin<3

2012-01-10 @ 01:09:34
URL: http://jaacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0