Lay where you laying, don't make a sound

Söndag igen, veckorna bara springer förbi, trots att jag inte jobbar och har väldigt tråkigt på dagarna.

I fredags blev jag lurad att dricka några kalla med Oscar, Oskar och viktor. Vi drog senare ner till pizzan och fick i sig några cl sprit för mycket. Kvällen slutade med att vi var uppe till halv åtta och drack samt skypeade (stavning?) med Jacki, ola somnade på soffan. Jag, Oscar och dannie tog sängen. Tre timmars sömn blev de, men tvivlar av att jag ens sov en pågrund av att jag var ihopmosad och dannie snarkade så väggarna gick sönder.

Lördag blev det bakis mat på pizzan, raggande runt Malå och hockey med några pojkar. Sen god mat med pappa, en pn och gladiatorerna på tv. Drog ut senare på kvällen för att se film med några lirare, somnade rätt fort då jag kom hem... Nä nu ska jag sluta babbla, usch så rörigt allt blev...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0