just be true to who you are

Blä vilken dag, har känt mig så less på allt. Jobbigt när såna dagar kommer, usch! Klev upp vid tolv och drog ner till gymmet, kände mig grymt omotiverad så åkte hem igen efter 40 min, gick och la mig vid datorn och somnade med datorn på mig. Sov i kanske tre timmar, åt, sov och såg lite tv. Hur fan ska jag kunna sova nu då? Usch, fy, blä vilken dag! Drömde i varje fall att jag tatuerade mig i natt, en sjöman på hela underarmen? Kanske inte riktigt min grej, men nu känner jag mer sug än någonsin på de där tatueringarna som jag velat göra så länge. Får nog ta och skrapa ihop en slant så jag kan börja spruta in lite bläck någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0