If you wanna make the world a better place, take a look at yourself and then make a change

Hej alla glada! Idag har jag äntligen köpt mig ett gymkort, här ska gymmas! Minst sagt dags för att bli fit for fight och få något att göra de dagar jag inte jobbar. Hon som äger gymmet var rätt snäll mot mig måste jag medge, jag hade bara tänkt köpa 3-4 månader, max ett halv år eftersom att jag inte vet hur länge jag blir kvar här. Men hon hade tyvärr inga såna erbjudanden, bara månads eller årskort. När jag sa att jag var 19år men fyller 20 om två-tre veckor så sa hon att jag hade tur som fortfarande är 19år och fick då köpa årskort för ungdomspris, 1800kr, de vill säga halva priset. Tog de gladeligen, tjänar ju igen de rätt snabbt än om jag hade börjat köpa månadskort och betala 550 kronor i månaden för vuxen från och med nästa månad. Tackar och bockar, nu ska mallan träna, imorgon börjas det!

Kommer väl troligen se ut så här inom en vecka

Kommentarer
Postat av: jacqueline

Haha, fan att du alltid ska se ut som mig!!!!!!!!!!

2012-01-10 @ 21:30:27
URL: http://jaacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0