Everybody was kung-fu fighting, those cats were fast as lightning

tjenare, tjenare.

idag började jag på mitt nya liv, som innehåller träning, kände mig inte som stålmannen precis på gymmet idag men helt okej bra gick de. Försökte koncentrera mig på få maskiner och istället försöka hålla ut så länge som möjligt. Tror de är bäst så, annars ger jag upp på en sek. Kämpa!! När jag satt halvt död och stretchade efteråt kom jag att tänka på att jag inte tränat ordentligt sen tvåan på gymnasiet. Hade ju idrott enda fram till ettan, spelade innebandy till i nian och gick på aerobicsstudion i tvåan. Sick vad jag förstört min hälsa genom att inte träna egentligen, fy på mig, de får jag sota för nu. som man bäddar får man ligga helt enkelt.

under min innebandykarriär, kan ni hitta mig? ;)

Kommentarer
Postat av: jacqueline

Klart jag kan hitta dig snygging ;)););););););) du lyser ju som en av dom klaraste stjärnor på denna bild!

2012-01-12 @ 00:15:47
URL: http://jaacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0