And I don't even need your love but you treat me like a stranger and that feels so rough

Idag gick jag förbi och pratade med chefen på mitt nya jobb, ja jag har faktiskt fått jobb 75%. Känns riktigt bra, ännu bättre känns det att jag inte ens har sökt utan att dem tog kontakt med mig. Alltid roligt att höra att folk pratar gott om en. Så nästa vecka börjar jag min inskolning på Dungers (ett fik) och Sibylla, de är ett och samma företag så man jobbar på båda, ser väl mest fram emot Dungers men ett jobb är ett jobb och jag tar de jag får. Ännu bättre känns det att jag bara jobbar en lördag på fyra veckor vilket innebär att jag ändå kan jobba helger på Konsum. Livet leker!

image description

Kommentarer
Postat av: jacqueline

Du är bäst gumman :)

2012-02-15 @ 16:51:08
URL: http://jaacki.blogg.se/
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-08 @ 14:07:01
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0