If i should stay, I would only be in your way

Hela helgen lång har jag vart barnvakt till två små troll, tror inte jag missade så mycket faktiskt, så de var skönt med en lugn helg. Från och med idag så börjar dessutom mitt liv igen, rutiner kommer tillbaka och jag har saknat dom till viss del. Idag började jag och pappa gå på lchf, behövligt inför sommaren. Tränade idag också i vanlig ordning, har ju hållt på ett tag nu så de är väl inga konstigheter. Vet dock med erfarenhet att jag brukar må riktigt illa de 2-3 första mornarna när jag börjat med lchf, är van med att äta alldeles för mycket kolhydrater, hoppas på att jag känner mig kry imorgon. Det är nämligen min första jobbar dag imorgon, eller ja inskolning, börjar med ett delat skift. 8-13 med Suss och sen 16-20 med Simon på grillen. Känns bra! Så kom och käka hos mig imorgon, kommer självklart vara kingen på att flippa burgare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0