Everything I do, I do it for you.................

Alla-hjärtans-dag-dagen, usch gillar inte att se all kärlek överallt var jag än går. Hatar allt tjat om att man ska "fira" men sina vänner om man är singel, alla vet att de inte är så, alla hjärtans dag är till för alla förälskade par där ute. Känns bara allmänt uselt om man får en nalle av mamma, typ tröst för att man misslyckats ännu ett år. Nej fy, jag som typ inte ens vill ha nån pojkvän, okej på mörkaste vintern vill jag väl de då, mår dåligt på såna här dagar. Bara för att påminna mig själv om att kärlek inte är en dans på rosor så bjuder jag på två låtar jag har nött en hel del, kärleksfulla, är övertygad om att (nästan) alla har känt så här någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0