You, your sex is on fire

Enligt mig är gina tricot bättre nu än vad dem vart på flera år, jag hittar hur mycket som helst där just nu och blir lika besviken varje gång något jag verkligen vill ha tar slut och försvinner ur sortimentet. Kliar i fingrarna just nu, speciellt eftersom att jag nästan inte köpt något på flera flera månader. klippte ihop lite i paint, alltså väldigt B, jag vet! men lite av allt jag vill ha just nu. I sommar vill jag ha vitt och pastell, converse, skinn kanske vitt skinn. m.m m.m. Är kär i mint grönt just nu, synd att det är den färgen av alla färger som jag klär sämst i, försvinner på något sett. Ska försöka hitta shorts i den färgen så inte ansiktet kommer direkt emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0