Oh I swear to ya, I'll be there for ya, this is not a drive by

Hej min inte så händelserika blogg. Sen sist har jag hunnit med en del kan man säga! Förutom att jobba så var Jacki hemma en och en halv vecka, så jag spenderade den mesta av min lediga tid med henne och några andra personer. Vi åkte iväg till Björksele, av alla ställen på jorden, en kväll för att höra noice makers. Eller ja mest för att höra OXN OXN kanske ;) en annan kväll bar det av till lycksele och där fick jag en fet hjärnskakning, inte allt för trevligt. Hann också dricka en cider eller två på pizzan en kväll. Ja, vi drack ju inte bara. Var också på tårtkalas hos Ann som fyllde år, 22 om jag inte misstar mig. Fick äntligen nytt löshår också, tack Jacki och tack Linda för färgning. Åka lite skoter gjorde hann vi även med och en massa andra saker.

I helgen så var det maskerad på hotellet, vi hade förfest hos Rasmus och Matilda för att fira hennes 20 års dag, det var mycket trevligt tycker jag. Många var ute och många hade gått in för att klä ut sig, vann gjorde någon häxa och en varg. grattis till deras 1500 kronor på malå hotell, själv tyckte jag att mickis skulle vinna på grund av hennes kreativitet. Inte en köpt häxdräkt typ, men det är bara min åsikt. Bjuder på några riktigt vackra bilder från photoshootet inne på hotellet. Bilderna kommer från imala.se, där finns fler bilder att kolla in :)
Erik
Gabbe, en skidåkare
Jocke var utklädd till en väldigt hemsk dam, trodde jag skulle få mardrömmar
Mickis, hälften tjej, hälften kille, så jävla bra gjort!
Jag var mimmi, hade en musse på ingång men jag fick klara mig utan ;P
Oscar
John var Pippi och Natta en gravid nunna haha
Olov, Rasmus och Robin som pistvakt
haha, stekarna. Oscar och Simon
Therese var en student och Signe en fånge
Tobba och Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0