Today i don't feel like doing anything

Hade en riktigt bra kväll igår, påskmiddag hos farmor och sen en hyfsat lugn förfest hos Ann innan vi drog till Byblos discokväll. Det var proppat med folk, mycket bekanta och en del obekanta ansikten sågs till. Dansade till stängning och sen drog jag på någon slags efterfest där jag inte blev långvarig, kände för att gå hem och sova istället. Är så stolt över mig själv att jag inte drack en massa efter att det stängde på pizzan, är inte speciellt bakis idag vilket är jävligt skönt.
Idag ska jag hålla mig hemma hela kvällen, ska äta familjemiddag med pappa, maggi och björn och sen ska jag ta de lugnt hela kvällen lång. Att jag är ledig även imorgon gör inte dagen sämre!
kanske skulle jag ändå bege mig ut för att köpa lite söndagsgott, standard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0