Skiter i om du är tjock, smal, fin eller ful

Klarade av ett delat pass dag, fick som salt i såret också börja en halvtimma tidigare, dem är så jävla dryga. Men nu är det gjort och som belöning för det är jag ledig imorgon, ska sova fett länge och njuta njuta njuta. Jobbar dessvärre hela jävla lördagen men ledig söndag. Så imorgon blir det säkert en hemma kväll, lördag vet jag inte får väl se om det dyker upp några spännande förslag!

Se vad jag fick tag i, finns i svart också, tycker den är så jävla snygg! Den tog slut rätt fort sist den kom in på hemsidan, men nu är den tillbaka och jag fick mig en. Risken är väl att alla går runt med en snart då den är inne för andra gången, men jag tar den smällen, gillar den skarpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0