Skiter i om du är tjock, smal, fin eller ful. Den enda regeln är att du ska ha så jävla kul.

Sen sist jag skrev har jag haft en aktiv vecka, jobbat arslet av mig skulle jag vilja säga. Hade en ledig dag i tisdags men tog på mig ett åtta timmars kvälls pass på Konsum istället. Jobbade dubbla pass på onsdagen, först dungers och sen Konsum. Samma sak på torsdagen men dungers, grillen. På fredag jobbade jag bara tre snabba timmar och styrde sen vidare mot Umeå för ett snabbt besök och sen hem igen.

Lördagen spenderade jag med att äta familjemiddag med pappa, mona, Maggi, Björn och Carro. Sen styrde vi vidare till Therese innan det traskades vidare mot borgen. Kul!

Söndagen var jag, tack och lov, inte så bakis som jag förtjänade. Åt lunch på Sibylla, spelade kubb, åt glass, grillade och åkte till stan för bio med lite olika personer. Vi såg 21 jump street, garvade som fan och my man var liks snygg som vanligt!

Idag är det Valborg, men vem jobbar idag och imorgon om inte jag? Resten av veckans alla dagar också för den delen. Men ni andra får ha så roligt, vem fan är måtta? Drick för mig också!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0