Ska vi göra nått äckligt, baby

Månaderna rullar på snabbare än någonsin, snart är det sommar och innan man hunnit med är den över, men än så länge har vi då bara hunnit till påsk och inget påskägg har jag hittat. Får hoppas på att någon sorts påskhare letar sig fram till min dörr också inom en snar framtid.
Jobbade idag och slutade redan klockan fyra! Nu är det helg för min del, ledig lördag-söndag-måndag -hallelujah- , ska sova ut som aldrig förr. Denna fredag njöt jag av kvällen till max, tog en härlig dusch, pappa gjorde en asgod lasagne och sen har jag bara varit hemma och mått bra. Det var allt för längesen jag var hemma en fredag kväll, skulle vara skönt att vara hemma imorgon med men det lutar nog åt att pimpla lite vin. Skönt att jag snart har fyra upptagna helger i rad, så att jag inte kan dricka någon stark dryck så jag slipper vara bakis. Men trots vinet blir det nog en lugn kväll, orkar inte med något annat. Nu ska jag stänga ögonlocken för att sen kunna njuta av en härlig sovmorgon och en ordentlig frukost. På återseende, ciao!
Jag och Rasmus långfredagen för tre år sen, hahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0