People keep talkin', they can say what they like, but all I know is everything's gonna be alright

Klockan är över två och jag kan verkligen inte sova, och det är inte allt för många timmar kvar tills jag ska kliva upp igen. Men när jag slår igen ögonen så ligger jag och tänker, tänker och tänker. Min absolut sämsta egenskap, enligt mig själv, är att jag grubblar för mycket. Ofta tänker jag på saker som hänt, saker jag skulle gjort, saker jag inte skulle gjort och om saker vart annorlunda ifall man agerat på ett annorlunda vis. Jag bryr mig ofta inte om vad andra gör, blir inte så lätt sur eller arg och om jag blir det så varar det inte speciellt länge. Det jag bryr mig om är vad jag själv gör och även om jag på senare tider försökt att tänka efter först, så att jag slipper ångra något sen, blir det ofta fel. Det känns så rätt för stunden, men så slutar det såhär... sömnlösa nätter! Ibland önskar jag att jag kunde spola tillbaka tiden, göra om göra rätt, och uppskatta det jag hade mer. Ska verkligen försöka uppskatta allt jag har nu och ta vara på det som är viktigt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0