She rocks to the east she rolls to the west. She's the girl that I love the best.

Jag har inte dött, jag lever rätt ordentligt faktiskt. Tillbringade lite drygt en vecka i Oslo och det var väldigt behövligt för mig, som det vrak jag var, att få träffa jacki igen få lite kloka råd och några öl för mycket i kroppen. Tog mig till malå igen i fredagskväll och på lördagen väntade utgång på borgen i Malå med många gamla ansikten som var trevliga att återse.

Nu ligger jag i min säng ungefär 24 timmar om dygnet, kom på mig själv med att vara inloggad på facebook ungefär hela tiden, men nej jag nördar mig inte och väntar på att någon ska uppdatera sin status hela tiden. Nej faktum ät att facebook är uppe samtidigt som jag skickar in mitt cv till alla möjliga ställen runt om i Sverige, jag har ingen koll på hur många jag skickat in till längre. Men det är på platser mellan Umeå och Malmö i alla fall så nu är frågan var jag kommer att hamna, det får ödet bestämma.

Men just nu vill jag inte spendera en dag till i mitt flickrum i Malå. Nej nu vill jag flytta, jag vill ha ett jobb, jag vill bo i en stad, jag vill ha en pojkvän -känner att det är påtiden igen nu- och jag vill framför allt känna att jag lyckats med något. Allt detta kommer inte att serveras på ett silverfat om jag ligger kvar här och fryser fast där jag befinner mig just nu. Jag kommer ångra mig resten av mitt liv ifall jag inte provar på något så det är vad jag tänker göra, jag tänker prova mig fram. Så nu vill jag ha ett jävla jobb så jag kan påbörja min karriär någon gång.


Kommentarer
Postat av: maja a

hallå mallan du vet då vad du vill iaf! hoppas de gå bra för dej! vi måst ju hooka nån dag! puss

2011-09-22 @ 12:23:36
Postat av: malin

tack majsan! Ja, det tycker jag absolut att vi ska göra.. här händer det inte mycket ändå! Puss

2011-09-23 @ 00:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0