Ni har skapat ett monster, som kommer å besöka er nattetid. Ni skulle aldrig gett han liv, nu får ni leva med en tragedi.

Kvällen har spenderats hos Hinken med Picco. Vi såg "Friends whit benefits", och ja av bara titeln skulle man ju kunna förutspå handlingen och slutet, men jag gillar det!

För övrig har jag hackat ner mig själv i att få en pojkvän nu, helst igår! Tjatar på alla om det, jag behöver lite kärlek eller ja ganska mycket kärlek. Jag vill mysa, kramas, bli omhållen och hålla om någon... men vem vill inte det? Ifall någon känner att dom inte behöver den kärleken dom får i höst kan ju den personen ösa över det till mig istället. Jag behöver den, jag vill ha den och jag vill ge den.. Äschh! slutpratat om all kärleksdrama, man vill bara ha den när man inte kan få den och när man har den uppskattar man inte den som man borde. true story!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0