Love will be hard and hearts will be faking

Inatt drömde jag något, något som jag inte drömt om på så otroligt länge. Jag drömde att Simon, som dog för 6år sen, ringde mig. Han ringde för att säga att han var sjuk och kunde dö, och som vanligt i drömmar så går allt inte alltid ihop, för jag förstod att han redan dött men ville inte att han skulle dö igen. Sen helt plötsligt dök han upp hemma i mitt hus, det var ett glatt återseénde och jag hade inte träffat honom på sex långa år. På något konstigt vis var det som om det var helt naturligt för mig att han typ återuppstått eller nånting. Men jag visste att jag drömde, det var som om jag sov och visste att jag snart skulle vakna upp men inte ville det, ville bara fråga en massa saker.

Konstigt tycker jag att jag drömmer en sån dröm nu när jag inte gjort det på väldigt lång tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0