I never stopped believning, I know what I should do, just let the light guide me through

Det är inte okej att jag fortfarande ligger kvar i sängen, inte okej någonstans! Men jag har fortsatt mina ansökningar på jobb och hoppas på att jag inom en snar framtid i alla fall får gå på en intervju, jag menar söker jag 30jobb borde i alla fall en kunna nappa trots att jag inte har så mycket till utbildning eller så mycket yrkeserfarenhet. Nåja, nu ska jag kliva upp och göra middag, idag hade jag tänkt göra en pastasås med bacon och champinjoner. Ska bara se om pappa kan fara ner och handla lite mjukost så jag kan sätta igång. Later!

jag & mattis gummsan ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0