Good friends we have, oh, good friends we have lost

Mitt liv fortsätter med att jobba, i alla fall kvällar och helger, har inte mindre än fem stängningar denna veckan men vad gör man inte för pengar? Idag börjar jag jobba klockan tre och slutar då kvart över nio i vanlig ordning. Denna veckan har mitt liv alltså sett ut som så att jag vaknat på morgonen, legat i sängen vid datorn, gjort mig klar, ätit, farit och jobbat, kommit hem, sett tv/oth, avslutat kvällen vid datorn och somnat igen. Förutom lite andra smågrejer jag hunnit med. Inte speciellt händelserikt liv för tillfället alltså. Nu står min to do list på att göra mig klar och äta så det är precis vad jag ska göra nu. seeya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0