Everywhere I'm looking now I'm surrounded by your embrace

Hade en jobbig dag idag, har tänkt och tänkt och tänkt och gjort ett val och ibland är det inte alltid roligt men sånt är livet. Grät lite, tog mod till mig. Jag hade inte hoppas på att få så mycket tillbaka, men när jag inte ens får ett svar så bekräftar det bara att jag tog rätt beslut. Nu pratar jag i gåtor, och sånt hatar jag själv när andra gör men har inte tänkt vara för öppen och personlig heller. Nu går jag vidare, livet är för kort för att gräva ner sig i saker.

Kvällen tillbringade jag med Olle & Henrik, vi såg idol och jag skulle kunna skjuta Alexander Bard, snacka om jobbig människa haha frågan är ju om man ens vill se idol i år när han är med. Nu ska jag se ytterligare en tjejfilm tror jag och sen ska jag väl försöka sova också.

Olltre & Hinken stadsfesten-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0