And I know that he knows I'm unfaithful and it kills him inside to know that I am happy with some other guy

Efter att ha stressat sönder mig idag har jag äntligen packat klart och snart sätter jag mig på en buss till Umeå. Tog en liten mindre resväska, då det kändes jobbigt att dra runt på en stor i bussbyten osv. Jag har proppat och proppat, tagit bort kläder, fyllt mitt handbagage med kläder och nu har jag satt mig på väskan för att kunna stänga igen den, och det gick tillslut. Känner på mig att jag glömt något, men hoppas att jacki kan stå för dem delarna, typ som schampo som jag inte orkade trycka ner i väskan.

Fullproppade väskor, frågan är ju bara, var fan ska vinboxen rymmas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0