No one can control me 'cause this is what I'm made of

Gårdagen var fullfart hela dagen, vilket resulterat i att jag är rätt så trött idag. Klev upp tidigt som attan för att åka iväg till Skellefteå med Carro, är ju lönehelg så vi ville vara där i tid, jag köpte med mig nya träningskläder(tights, skor och strumpor). Köpte även en jacka på stadiums barnavdelning för 320kr som jag tänkte ha de få gångerna under vintern jag åker skoter, pulka, grillar osv. Sen fick jag även med mig en tröja, ett pannband, en donut och ett par kängor hem. Blev lite mer än vad jag tänkt mig, men inte gråter jag för det! Köpte även en farsdagspresent, så nu är det bortgjort.

Trött som jag var då vi kom hem igen dog jag i sängen innan vi satte igång med maten. Adam hörde av sig och rätt var det var skulle jag med till Arvidsjaur. Jag duschade, fönade, plattade & tuperade håret, sminkade mig, valde kläder samt skor och åt på en timme - måste vara något slags rekord. Hade en trevlig kväll i alla fall! Hamnade först på en riktig korvfest, jag & 15 killar. Sen drog vi vidare en liten stund och sen på hotellet där det dansades ordentligt, riktigt kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0