'Cause we are beautiful, no matter what thay say

Denna dagen har inte alls vart så lugn och skön som den skulle kunnat vara, har haft fullt upp, blev ingen färgning av mitt hår så jag får väl gå runt och se ut som skit ett tag till. Har packat stora delar av dagen också, kan själv utnämna mig till sämst i världen på att packa, jag packar alltid som om jag skulle vara borta i fyra veckor. Men jag blir i alla fall inte utan saker för att jag glömt något så det är väl bra.

Imorgon ska jag jobba 8.45-17.00 och sätter mig sen på en buss till Umeå 17.15, det tar fyra timmar att komma fram och måste sitta på busstationen i lycksele i 60 dryga minuter. Inte sådär jätte trevlig fredagsunderhållning kanske men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0