What are we supposed to do after all that we've been through, when everything that felt so right is wrong now thet the love is gone

Skulle jobba 9-16 idag men när jag vaknade upp hade jag magsjuka, inte alls roligt. Känns lite bättre nu i alla fall och hoppas på att det blir ännu bättre under dagen.
Tittade precis ut genom fönstret också då jag hörde att det spöregnade ute, den lilla snö vi hade är borta och det är fyra plus grader ute. Jag tror aldrig jag varit med om något liknande, vad jag kan minnas, plus grader, regn och snölöst i västerbottens inland den sista november. Men jag trivs, till skillnad från många andra norrlänningar. Ifall detta är vad klimatförändringen åstakommer så gillar jag den. Vi hade en riktigt varm och skön sommar och nu en sen vinter, då kanske den inte känns så lång i varje fall. Dock så vill jag ju ha snö i december, eller åtminstone på julafton, men 2dm och 5-6 minus grader räcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0