Sometimes it's hard to follow your heart, tears don't mean you're losing, everybody's bruising, just be true to who you are!

Idag är jag ledigledigledig, har aldrig varit så skönt att vara ledig som idag. Igår hade jag så fruktansvärt ont i huvudet och var helt utmattad i hela kroppen, kanske jobbar lite mycket(för att vara jag då). Idag har jag påbörjat en välbehövlig städning av mitt rum, öppnade man dörren föll saker ut ungefär. Sen ska jag försöka knåpa på en önskelista till mamma, hon ska nämligen köpa julklappar i helgen. paniiiiik det är snart jul, men än känns det inte. Ingen snö och plus grader ute fortfarande, det gör mig lycklig. Endast december månad bör innehålla snö tycker jag!

Igår fyllde Simon och Hinken 20 barre, grattissssss! Och på lördag har dem 40års fest, inte illa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0