Heaven knows your mother lied

Fick en spark i röven, ett slag på käften och en påminnelse av Sandra att jag faktiskt har en blogg. Vad har hänt sen sist? Jag har jobbat, fyra dagar förra veckan, köpt julklappat i Skellefteå gått på skylltsöndagen, fick hem världens snyggaste skor(som jag visat innan) men dem var för små och är nu slut på lager ta mitt liv -!-, och lite annat också. Idag åkte jag och Simpan till A-jaur för att köpa lite julklappar, hittade inte så vidare mycket men lite i varjefall. Har väl en 6-7 julklappar kvar nu så börjar komma en bit på väg, köper alldeles för mycket julklappar varje år. Det är för roligt! Nu ska jag lägga mig och sussa, fick sms av Simon att han blivit sjuk så måste jobba åt honom imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var du här på skyltsöndag och sa inte till mig??? Mallan blir lite besviken på dig..

2011-11-30 @ 12:35:13
URL: http://emmatellstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0