Älskling, vänta får jag bara sitta bredvid dig. Det var han som ville kyssa mig

Hejj igen efter ännu en tids uppehåll... bloggen är inget för mig längre tydligen? Kan dock skylla på att jag har haft fullt upp den senaste tiden, jag har pluggat tills hjärnan skrikit att det inte kan ta in mer information, jag har vistats i umeå, shoppat som en galning, planerat allt som kan planeras inför studenten och utlandsresan.

Just nu håller jag även på att plugga för fullt. Dock glädjer jag mig åt att alla religions uppgifter är klara och inskickade, vilket betyder att jag är ledig från dem lektionerna framöver. Jag skickade in de två sista uppgifterna i NkB idag och klarade mitt sista matte D prov samt kompleterade vissa uppgifter. Har alltså fått ett G i matte D och jag har aldrig, någonsin, varit så lycklig, glad, stolt och lättat över ett betyg förut.

På fredag avslutar jag min matte C kurs med ett nationellt prov och sen har jag bara historia fördjupnings arbetet kvar, trots att uppgiften är ganska stor och jag inte alls gjort så mycket som jag borde, ser jag ljuset. Lägger helgen och delar av nästa vecka, då jag ändå istorsätt inte har några lektioner, på detta arbete och sen är jag KLAR med allt som kallas gymnasium. Tre veckor kvar till studenten, nu är det nära!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0