I'm a bad boy cause I don't even miss her, I'm a bad boy for breaking her heart

Just nu känns inte livet alls på topp kan jag säga. Ligger och försöker skriva på min sista gymnasieuppgift, jag skriver om kvinnans historia och följer då kvinnans utveckling genom epokerna. Och även om jag plockat bort två epoker så hittar jag inte informationen jag behöver på ytterligare två stycken, hur lätt är det att skriva en uppsats utan fakta? Kan ju inte precis plocka bort fyra epoker i rad, då tappar liksom arbetet sin mening! Sen så har ju island och deras jävla vulkaner pyst ut en massa aska. Askan kan drabba min och mina fina tjejers resa till Turkiet som ska avgå om inte mindre än två dagar. Jag är mäkta orolig och kommer att gå under om jag inte får flyga iväg. Livet är verkligen inte lätt, det enda jag kan glädjas åt just nu är att mitt hår blev långt i lördags! Titta så fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0