som ögon när barnen är små

Dags för en uppdatering igen. Nyår var, tråkigt! Men jag hade inte förväntat mig annat när jag var sjuk, hade kunnat vara värre också. Vaknade trots allt upp och kunde inte andas av allt snor, jag undrar hur det hade varit ifall jag valt att vara ute och festa? Förmodligen hade jag vaknat upp död. 2011 nu då, vad förväntar jag mig av detta år? Jag förväntar mig att fylla 19år, ta studenten, bli arbetslös och förhoppningsvis hitta ett jobb också. Kanske jag flyttar igen? Kanske jag reser? Kanske jag hittar min drömprins? Kanske jag hittar ett brinnande intresse som jag angagerar mig i? Jag vet faktiskt inte, men jag hoppas att året blir bättre än det som gått. 2010 var inte mitt år, jag hade den tråkigaste sommaren någonsin, förstod hur många människor som inte längre står kvar vid min sida och blivit allt mer osäker på mig själv. Nu lämnar jag det där bakom mig, ska försöka ta mer initiativ än tidigare, vara mer positiv och genomföra saker jag bestämt mig för utan att ge upp så lätt. Man ångrar inte det man gjort, bara det man inte gjort. Så nu tar vi nya tag igen, för det är väl så det ska vara? Nytt år, nya möjligheter? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0