looks like an angel, walks like an angel

Första skoldagen på det nya året idag, avklarade en matte D lektion - fick förövrigt G på provet jag gjorde i slutet på November, nätt och jämnt, men jag klarade det och jag är super nöjd. Sen hade jag och Emma vår första religons lektion i gymnasiet faktiskt, kunde inte börjat bättre än att vi fick sluta efter halva lektionen och veta att de två kommande veckorna är vi lediga. Nice!! 

Efter skolan gjorde jag några ärenden på stan, min familj har en jävlig födelsedagstid så här i början på året. Mamma fyller år den 17'de, Elin den 25'de och jag den 27'de, sen tar Maggi sin examen nu den 15'de. Ulrika fyller år den 1'a februari och Carro den 13'de. Så presenter ska handlas förfullt nu ett tag framöver, har köpt till maggi - säkert något hon inte ens behöver eller vill ha men det är tanken som räknas. Mamma är snart klar och Elin är helt färdig. Tur att jag älskar att köpa, slå in och ge bort presenteri alla fall!


bild; från google 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0