If you get down - get up oh oh, When you get down - get up eh eh

Hela dagen har jag legat i soffan, vid datan och kollat på youtube klipp. Jag skulle kunna underhålla mig med det i en hel vecka. Jag menar det finns ju huuuur mycket som helst att se, roliga klipp, musik, intervjuer, gamla klipp osv. Har också hunnit snegla mig igenom skidtävlingen som var idag också och snart ska jag se Filip och Fredriks årskrönika hade jag tänkt. Sen har jag också prata med min kära vän Sandra som kommit hem från Thailand, men redan nu pratar hon om en ny resa. Studentresan som vi pratat om så länge, hoppas verkligen att jag har råd med den, skulle vara fantastiskt roligt, menar turkiet resan var ju inte dålig. Denna gång pratas det om Bulgarien, hon hade hittat ett fint hotell till ett rimligt pris. Så det hoppas jag på! :)

Matilda, Sandra, jag och två underhållare på Kalles place i Alanya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0