I used to roll the dice, feel the fear in my enemy's eyes

Uppe är jag och duschar har jag också hunnit göra. Vi åker om cirka en halvtimme, så nu måste jag verkligen börja fixa håret och sminka mig. En tre timmar lång bilresa väntar, känner att jag färdas alldeles för mycket fram och tillbaka nu för tiden - det är ju typ det enda jag gör. Kommer man till ett ställe så ska man snart vända om tillbaka igen, hann t.ex. inte städa min lägenhet för att jag skulle till Malå. Men men, sånt är livet just nu antar jag. Stort grattis till Maggi som tagit lärarexamen i alla fall!

här har ni maggi då hon fick en syskontatuering av mig och carro i julklapp, aningen rörd, haha så gullig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0