Getting what I got coming and they call it money for nothing

Ska hoppa isäng nu, i morgon blir en jobbig dag! Vid sex tiden åker jag från stan för att ta mig till praktiken och jobbar sen där hela dagen. Drar mig dock därifrån en timma tidigare eftersom att jag fick förfrågning om att jobba och det gör jag självklart mer än gärna. Så det blir snabbt hem och trycka i sig en macka innan man börjar jobba igen till kvart över nio. Förhoppningsvis skulle jag jobba hela helgen också, underbart! Jag älskar att jobba! Otroligt jobbigt att ta sig till jobbet, att fara dit och stiga upp på morgonen men när jag väl är där tycker jag så mycket om det. Okej jag gillar pengarna också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0