Easy come, easy go, that's just how you live

Krälade mig upp ur sängen i morse för att fara på min matte d lektion, var ledig från religonen idag vilket inte kunde kännas annat än bra! Tog mig hem och la mig under täcket en stund och sen ikväll har jag pluggat inför mitt matte C prov som jag har imorgon, hade tänkt plugga i helgen men då fick jag aldrig tid till det i umeå och på söndagen for vi och hälsade på min farbror innan jag kom hem till malå och firade mamma som fyllde år igår. Hade även tänkt plugga igår kväll men då kom jacki hit istället. Så nu blöder både ögonen och hjärnan och jag kan fortfarande inte allt, eftersom att jag glömt det mesta. Resten av kvällen kommer att bestå av handbolls tittande och matte pluggande... har alltid gillat matte men nu med en avlidande matte d kurs samtidigt som en aningen lättare matte c kurs, prov om vart annat, två stycken tre timmar lektioner per vecka och slitande av hår vissa helger kan jag från mitt hjärta säga att jag hatar matematik!!!!

AVLIVA MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0