There might have been a time when i would give myself away

För alla som känner ett brinnande intresse över vad jag gjort idag så kan jag säga att jag försovde mig -som vanligt- hann dock till skolan i tid ändå när jag tog fem minuter på mig att göra mig klar. Efter skolan drog jag med mig jacki på stan, använde mitt presentkort som jag fick av Carro i födelsedagspresent. 350 kronor på gina tricot! :) (för er som undrar vad jag mer fick i födelsedagspresent så var det ett överkast, smink, pengar, tavlor, 1000kronor till turkiet, lotter m.m.) Köpte i alla fall en skjorta och ett par örhängen i panik eftersom att jag kommit på att jag ska ut i helgen och hade inget att bära. Sen for jag och jacki och åt på coop, gott var det och sen fick jag världens mensvärk. Hatar känslan av att vilja kräkas och bajsa samtidigt - too much information, i know- men nu hände ju inte detta och tur var väl det. Killar, var glad att ni slipper mensvärken ok?

Nu ska jag snart lägga mig i jackis famn igen, mean girls på tv11 ska vi se ikväll. Ett glas vatten på det så blir min kväll bra! :)

Kommentarer
Postat av: jacki

"YOUR MAMS CHESTHAIR"

2011-02-09 @ 22:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0