the last one to know the lock on the door has changed

Min helg har varit.... okej

I fredags såg jag "love and other drugs" men Niklas och Henrik. Filmen var rätt bra men jag hade förväntat mig mer.

Sen på lördagen hade jag taggat upp ordentligt för att gå ut, började med middag tillsammans med min syster, två av hennes vänner och jacki. Och sen drog jag och J vidare till Rasmus och Matilda. Där slog det om ordentligt för mig och jag for där ifrån halv tio för att ligga på toan till klockan tolv. Inte så lyckad kväll det där..

Igår fyllde Carro 24år, omg!, blev en liten tårtbit men mest bakisdag tills middags tid då vi följde pappa på pizzan och sen åkte till farmor och fikade. Efter det blev det solsidan & time out innan jag däckade i sängen!

Grattis till världens finaste syster - hahahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0