She needs me now but I can't seem to find a time

Har varit på praktiken i veckan igen, det är absolut inte tråkigt där. Jag har alltid något att göra, lär mig en massa och det är alltid roligt! Men jag börjar vara aningen less att sätta mig ner och köra fram och tillbaka två gånger i veckan! Det blir ju rätt dyrt!

Nu har jag i alla fall suttit och knappat på ett CV och hoppas på att jag kan få ihop något bra så småningom. Känner mig lite splittad inför sommaren.. jag har ju alltid haft jobb på konsum och tycker om att jobba där. Men jag kan ju inte vara lika säker på att jag får jobba där i sommar. Så det vore ju kul att uppdatera sina kontakter och kanske få fler valmöjligheter inför sommaren! Nu ska jag gå och sätta mig i soffan hos pappa, lets dance ikväll..... och jag hatar de. verkligen hatar det programmet men man ska väl försöka vara lite social ändå. Han har ju i alla fall köpt chips och nötter ;)

Saknar Sjackan också, känns lite tomt när man tillbringat tid med henne 24/7 ett bra tag


Kommentarer
Postat av: jacki

honeyyyy<3

2011-02-05 @ 17:58:31
URL: http://jaacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0