Open up your plans and damn you're free

Här har det pumpats musik ikväll, festats för fullt!
Dock inte i min lägenhet utan någon annanas här runt om mig. Det roliga är att jag i två års tid aldrig hört ett ljud, nästan, från mina grannar och nu under det tredje året hör jag någon eller några väldigt ofta. Vad är det för människor som flyttat hit egentligen? Känner ibland för att skicka en lapp i brevlådan eller plinga på dörren, men det får man väl igen den dagen man själv festar så att taket lyfter. Nu hör jag dock ingen musik längre, bara ljudet av en tv... vem har ens så högt ljud på tvn? ... ahja själv känner jag för att vila mina ögon över natten. Börjar redan vara rätt trött, men det känns inte annat än rätt att sova nu. pusssssss

Den enda fina bilden som togs förra helgen, bjuder jag på i denna festmiljö, kan bero på att jag var med på nästan alla andra.... dem var inget att hänga i julgranen kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0