My gift is my song and this one's for you

Ja, det var rätt kallt att gå till bussen imorse, men jag överlevde! Sammanlagt fyra timmars bussresa har jag klarat av idag samt ett antal timmar på kontoret. Känns faktiskt tråkigt på ett sätt att sluta nu, Inger är ju världens underbaraste, jag har lärt mig massor och jag har känt mig nöjd med mitt arbete. Men det ska bli skönt att slippa dem övertidiga mornarna, nu måste jag ju bara hitta en ny praktikplats också, inte alltid lätt!

Nu är jag tillbaka i Skellefteå och hade tänkt ha en riktig myskväll! Tjocksockar, tights, oversize tshirt, hoodtröja och mössa pryder min kropp ikväll vilket känns behövligt inför allt pluggande som ska göras i helgen och nästa vecka! Börjar imorgon! Nu ska jag starta en film och äta lite frukt, mums! Förresten kolla vad jag fick av Inger idag som avslutningspresent, så gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0