If tomorrow never comes, will she know how much I loved her?

Idag har jag varit så jäkla duktig, är fan stolt över mig själv!
Dagen började med att jag steg upp i tid så jag hann ta en skön dusch imorse och sen bar det av till skolan för ett prov i matte c, som jag tror gick rätt bra! Sen serverades soppa till lunch, som varje onsdag, kycklingsoppa var det och den var riktigt god. Sen betade jag av ännu ett prov i Nkb som jag hyfsat bra, kunde nästan allt i alla fall. Fick sluta lite tidigare så jag passade på att ta en pn innan jag satt igång med storstädning av hela lägenheten -förutom garderoben som jag aldrig hinner till och den ser ut som hell btw - putsade upp toan ordentligt, köket fick sig ett lyft och vardagsrummer/sovrummet också gick lös med golvmoppen och trasan överallt! :) Sen har jag också hunnit med att plugga allt som jag hade inplanerat ikväll! Hoppas mitt duktiga il håller i sig ett tag, har haft en svacka mellan jul och förra veckan. Men nu ska jag hålla detta till studenten hade jag tänkt Nu ska jag sluta ordbajsa och starta tvn och dricka ett glas vatten! Later! 

bjuder på en bild jag tog på mig själv igår (not)

  

Kommentarer
Postat av: Gabriell

Okej jag förstår, jamen lovet känns ju lovande =D hehe, hör av dig när du har någon lucka!

kram

2011-02-24 @ 10:55:28
URL: http://gagabban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0